wegens de huidige situatie omtrent het coronavirus (Covid-19) kunnen bepaalde reizen helaas niet worden gemaakt. Wij betreuren de annuleringen ten zeerste en volgen de ontwikkelingen op de voet.
Reisverbod: Aangezien in sommige regio's de verordening geldt dat geen gasten worden toegelaten uit regio's waar de grenswaarde van Corona-besmettingen in de afgelopen dagen is overschreden, vergewis u er vóór de reis zelf van of u kunt reizen. Als deze verordening op u van toepassing is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Reisadvies: Alle huidige reisadviezen uitgegeven door het ministerie van Buitenlandse Zaken zijn hier te vinden. We zullen proactief alle betrokken boekingen verwerken met prioriteit op aankomstdatum en zullen u zo snel mogelijk per e-mail of telefoon op de hoogte brengen als uw reis wordt beïnvloed door een negatief reisadvies.
Belangrijk: Een negatief reisadvies betekent niet direct dat uw reis niet door kan gaan. Als het hotel nog open is en het dus mogelijk zou zijn om te reizen, is een gratis annulering in dit geval helaas niet gegarandeerd. Of u uw reis kosteloos kunt annuleren in geval van een negatief reisadvies hangt af van de coulantie van het hotel dat u heeft geboekt.
Belangrijk: In sommige regio's kan bij aankomst een bewijs van vaccinatie, een bewijs van herstel en/of een negatieve coronatest worden geëist (de voorwaarden voor aankomst en de geldigheid van de test variëren naar gelang van de regio). Informeer u vóór uw reis welke voorschriften momenteel ter plaatse gelden en of u mag reizen. Actuele reis- en veiligheidsinformatie vindt u hier. Als u niet mag reizen vanwege de huidige regelgeving, neem dan contact op met onze klantenservice.
Indien uw reis wegens de geldende voorschriften niet kan doorgaan, brengen wij u hiervan zo spoedig mogelijk per e-mail of telefonisch op de hoogte. Controleer regelmatig uw e-mail inbox (incl. spam) zodat u zo snel mogelijk op ons bericht kunt reageren.
Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij op dit moment vanwege de ontwikkeling veel boekingen moeten verwerken en dat er daarom langere verwerkingstijden zullen zijn. Wij zullen alles doen wat menselijkerwijs mogelijk is om zo snel mogelijk contact met u op te nemen. We zullen niemand vergeten en zullen samen een oplossing vinden. Daarom verzoeken wij u af te zien van onafhankelijk onderzoek en te wachten op een bericht van ons.
Travelcircus heeft als reisbureau een hotelovernachting voor u geregeld in het door u geboekte hotel. Dit betekent dat er een verblijfsovereenkomst tot stand is gekomen tussen u en het hotel. Voor hotelreserveringen en accommodatiecontracten gelden andere wettelijke voorwaarden dan voor pakketreizen. De mogelijkheid van kosteloze annulering voor de aanvang van de reis in geval van onvermijdbare, buitengewone omstandigheden die de reis aanzienlijk beïnvloeden, bestaat alleen voor pakketreizen, niet voor hotelreserveringen. Aangezien het hotel nog open is en reizen in principe nog mogelijk is, d.w.z. u zou kunnen aankomen, is een gratis herroepingsrecht in dit geval helaas niet gegeven.
Met enkele partnerhotels hebben wij gunstigere annuleringsvoorwaarden kunnen bedingen. Als Travelcircus klant profiteert u van de mogelijkheid om uw reis tot 8 dagen voor aankomst gratis te annuleren. In ruil daarvoor ontvangt u een Travelcircus voucher voor het volledige bedrag (excl. eventuele verzekeringspolis) die 2 jaar geldig is en kan worden ingewisseld voor alle Travelcircus reisaanbiedingen (cadeaubonnen uitgesloten).
Bekijk nu alle hotels waar u gratis kunt annuleren.
Alle Travelcircus reizen die door de huidige situatie niet plaats kunnen vinden, kunnen gratis tegen een tegoedbon worden geannuleerd. De voucher wordt u automatisch per e-mail toegstuurd en kan 3 jaar lang voor iedere Travelcircus reisaanbieding worden ingewisseld.